Гарантія та сервісне обслуговування

1) Гарантійне обслуговування

Ви можете отримати гарантійне та/або сервісне обслуговування при зверненні до нашої служби підтримки:

support@crypton.com.ua

Транспортування обладнання здійснюється за ваш рахунок.

2) У яких випадках гарантія не надається

У гарантійному ремонті може бути відмовлено, якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • було здійснено несанкціоноване розтин, ремонт або зміну внутрішніх комунікацій та компонент товару, змінено конструкцію або схему товару
  • серійний номер, який знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування обладнання
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до обладнання інших виробників