1) Гарантійне обслуговування
Ви можете отримати гарантійне та/або сервісне обслуговування при зверненні до нашої служби підтримки:
support@crypton.com.uaТранспортування обладнання здійснюється за ваш рахунок.
2) У яких випадках гарантія не надається
У гарантійному ремонті може бути відмовлено, якщо:
- порушено збереження гарантійних пломб
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
- було здійснено несанкціоноване розтин, ремонт або зміну внутрішніх комунікацій та компонент товару, змінено конструкцію або схему товару
- серійний номер, який знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування обладнання
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до обладнання інших виробників